czwartek, 25 sierpnia 2016

Cześć kochani .

Bardzo dawno się do was nie odzywałam , chciałabym za to przeprosić Ale po prostu miałam masę spraw na głowie .  Długo myślałam nad tym czy wogóle kontynuować pisanie bloga , 5 obserwatorów więc praktycznie nikt tego nie czyta . Zdecydowałam ze na jakiś czas zawiesze bloga , muszę sobie to przemyśleć . Przez te wakacje dużo działo się w mój życiu , bardzo dużo . Pierwsza połowa była nawet okej Ale druga już niezbyt , ale tak czy siak wakacje były fajne ponieważ spędziłam ze z osobami ważnymi dla mnie czyli moimi przyjaciółmi . Miałam dość niedawno totalną załamkę , miałam straszny mętlik w głowie . Myślałam czy powinnam pisać dalej bloga , czy chłopak na którym mi zależy wkoncu okaże się tym jedynym , że nie wykorzystałam tych wakacji tak jak chciałam . Cóż wyszło jak wyszło , czasu nie cofnę.
Więc co do bloga narazie go zawieszam , tak będzie najlepiej . Chciałam podziękować osobom które czasem go czytały . Chciałam najbardziej podziękować mojej przyjaciółce ze przez cały ten czas była ze mną , że wspierała mnie w okresie trudnym dla mnie . Dziękuję za przeczytanie , trzymajcie się :")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SLIDE1

O mnie

Cześć . Nazywam się Gabrysią , postanowiłam założyć bloga :)
Pasjonuje się fotografią , rysunkiem i trochę modą . Bardzo lubię spędzać czas z moja przyjaciółką i słuchać muzyki . Urodziny obchodzę 16 grudnia . A blog powstał 20 października 2015 r .
Mam nadzieję że miło mnie przyjmiecie :)

Bonjour & Welcome

Search This Blog

footer social

Subscribe & Follow