poniedziałek, 9 listopada 2015

PRZYJAŹŃ

Wierzycie  w prawdziwą przyjaźń ? 

Przyjaźń - chyba nie muszę tłumaczyć kto to jest . Moja przyjaciółka jest najlepsza na świecie ( nie przesadzam , taka jest prawda ) . Staramy się spędzać jak najwięcej czasu . Znamy się raczej gdzieś od podstawówki , ale przyjaźnić zaczęłyśmy się dopiero pod koniec roku 2014 , dokładnie 15 grudnia 2014 roku . To dla mnie bardzo wyjątkowa data . 15 grudnia 2015 roku mija rok odkąd się przyjaźnimy ,  niektórym się może wydawać że to bardzo krótko ale dla mnie to długo . Mimo wielu sporów i kłótni nadal się przyjaźnimy . Traktujemy się jak siostry , możemy na sobie polegać . Możemy powierzać sobie sekrety , zwłaszcza te o chłopakach . 


Czujemy się razem najlepiej , obgadujemy , plotkujemy , śmiejemy się . Mamy co wspominać , przez ten rok bardzo dużo się zdarzyło , i mam nadzieję że będziemy się dalej przyjaźnić . Nikt nie jest idealny ale szczerze nie zamieniłabym moje przyjaciółki na żądną inną !!!!

Post może nie jest za długi ale nie chciałam się zbytnio rozpisywać . 
  
" W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to , żeby być nierozłącznym  , tylko o to , żeby rozłąka nic nie zmieniła ." 
Do następnego posta . XOXO 

A wy  ? Macie najlepszą przyjaciółkę /przyjaciela ? 

1 komentarz:

  1. Świetny post :P Chyba wiem o kim piszesz haha
    http://mirabill.blogspot.com/2015/11/moje-lustro-kamie-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

SLIDE1

O mnie

Cześć . Nazywam się Gabrysią , postanowiłam założyć bloga :)
Pasjonuje się fotografią , rysunkiem i trochę modą . Bardzo lubię spędzać czas z moja przyjaciółką i słuchać muzyki . Urodziny obchodzę 16 grudnia . A blog powstał 20 października 2015 r .
Mam nadzieję że miło mnie przyjmiecie :)

Bonjour & Welcome

Search This Blog

footer social

Subscribe & Follow