poniedziałek, 2 listopada 2015

SZCZĘŚCIE 

Cześć wszystkim :)

Ostatnimi dniami codziennie wieczorem siedzę i myślę ... myślę i zamęczam głowę nowymi pytaniami i myślami "Czym tak naprawdę jest szczęście ...?" .

Każdy chciałby być szczęśliwy i uśmiechać się dwadzieścia cztery godziny na dobę , zasypiać w ciągu sekundy z pustą głową , i mieć po prostu życie jak w Madrycie.Ostatnio naczytałam się pełno artykułów w internecie czym tak naprawdę jest szczęśćcie, przepisów na szczęście . Skończyłam to robić gdy sama zrozumiałam , o co tu naprawdę chodzi.

Nie oczekujcie tekstu który sprawi że spadną wam kapcie z wrażenia... 

Znacie ludzi którzy posiadają wszystko ?Piękny dom , kochającą rodzinę , świetną pracę a i tak chodzą z nosem na kwintę ? Czegoś im brakuje ale sami nie wiedzą czego... 
Możecie się teraz ze mną nie zgadzać, kręcić głową , uważać ze nie mam racji , ale ja swoje wiem .Większość z nas nie potrafi docenić tego co ma , czyli nadzwyczajnie szczęścia . 
Moja mama powiedziała mi kiedyś że jeśli nie docenia się tego co się ma , to często się to traci . I wiecie co  ?Miała rację , ale nie będę o tym pisać więcej . Dobrze że ocknęłam się na czas , wstaję rano i może nie jestem bardzo szczęśliwa , ale doceniam każdą małą rzecz tak szczerze... a przynajmniej się staram . Bo nie zawsze przecież nam wszystko wychodzi ! Więc wydaje mi się że jest to jeden kluczowy przepis na szczęście  . Zacznijcie doceniać to co macie a na początek zaczniecie być przynajmniej w małym stopniu szczęśliwi . 

"Nie myśl o szczęściu . Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu ;przyjdzie-zrobi niespodziankę "~Bolesław Prus 

A wy  ?Jesteście szczęśliwi ?Co was uszczęśliwia ? Koniecznie dajcie znać w komentarzach . Buziaczki .XOXO :*

2 komentarze:

  1. Jejku cudownie piszesz!
    Masz rację, każdy musi odnaleźć swój przepis na szczęście :P
    http://mirabill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

SLIDE1

O mnie

Cześć . Nazywam się Gabrysią , postanowiłam założyć bloga :)
Pasjonuje się fotografią , rysunkiem i trochę modą . Bardzo lubię spędzać czas z moja przyjaciółką i słuchać muzyki . Urodziny obchodzę 16 grudnia . A blog powstał 20 października 2015 r .
Mam nadzieję że miło mnie przyjmiecie :)

Bonjour & Welcome

Search This Blog

footer social

Subscribe & Follow