piątek, 6 listopada 2015

WIARA W SIEBIE - PEWNOŚĆ W SIEBIE

Cześć ! 


Pewność siebie jest nic innego jak wiara w siebie.

 Jednak jest dużo osób którym brakuje pewności w siebie i ja zaliczam się do takich osób . Ostatnimi czasy nie wierze w swoje marzenia, możliwości lub cele . Prawda jest taka żeby nie wmawiać sobie że nie da się rady , bo wiara w siebie to połowa sukcesu . Ten post jest trochę trudny dla mnie , ponieważ wiem co chce napisać , ale nie umiem tego ubrać w słowa . Bardzo często ludzie próbują nam wmówić że jesteśmy do niczego .  Znacie to ? Staramy się ignorować te słowa , ale one i tak do nas docierają . U mnie pojawia się pytanie " A może lepiej dać sobie spokój ?" Po pytaniu następują wątpliwości " A może rzeczywiście mam się przestać starać " . Albo decydujesz się walczyć dalej albo przestajesz się starać , co jest równoznaczne z przegraną walką . Znasz to uczucie ? Tak , ja też . 


Najbliższy mi przykład ?Blog . Każda blogerka miała czasem wątpliwości co do dalszego prowadzenia bloga . Ja często mam takie chwile . Najważniejsze jest wtedy znaleźć motywację . 
Powinniśmy wyszukiwać nasze złe i mocne strony . Może wam w tym pomóc wypisanie na kartce : 
Po 1  : w czym jesteście dobrzy  ( 5 rzeczy ) 
Po 2  : rzeczy w których jesteście najlepsi (5 rzeczy )
Po 3 : wypisanie tych 5 cech dobrych u was . 
Kiedy będziecie mieli chwilę zdołowania nad sobą wyjmijcie tą kartkę i zobaczcie ile jest rzeczy w których jesteście dobrzy . Ten pomysł dała mi jedna blogerka bardzo mnie to zainspirowało . 



"Trzeba mieć wytrwałość i wiarę w siebie . Trzeba wierzyć że człowiek jest do czegoś zdolny i osiągnąć to za wszelką cenę " ~Maria Skłodowska Curie 

Powiedzcie co myślicie o poście i czy macie wiarę w siebie ? Jestem bardzo ciekawa :) 
Do następnego posta . Buziaki :*





2 komentarze:

SLIDE1

O mnie

Cześć . Nazywam się Gabrysią , postanowiłam założyć bloga :)
Pasjonuje się fotografią , rysunkiem i trochę modą . Bardzo lubię spędzać czas z moja przyjaciółką i słuchać muzyki . Urodziny obchodzę 16 grudnia . A blog powstał 20 października 2015 r .
Mam nadzieję że miło mnie przyjmiecie :)

Bonjour & Welcome

Search This Blog

footer social

Subscribe & Follow