piątek, 30 października 2015

Dreams 

O  czym marzę ?Marzę o wielu rzeczach  .Należę do osób które lubią marzyć , staram się spełniać swoje marzenia .Mimo że zazwyczaj jestem zdeterminowana to często nie wszystko idzie po mojej myśli. To normalne w życiu każdego człowieka .  Czy z powodu że raz nam się coś w życiu nie uda trzeba przestać marzyc ? Oczywiście że nie ! Porażek w życiu będzie wiele , najważniejsze jest to żeby po porażkach iść do przodu i wyciągać wnioski.


Niektórzy marzą o wspaniałej pracy , inni o prawdziwej miłości , niektórzy o dalekich podróżach , o realizowaniu swoich celów . Mamy wiele podobnych marzeń , a także wiele innych . Każde spełnione marzenie  ,czy to małe i łatwe , czy duże i trudne - każde daje nam satysfakcję i radość ze zrealizowania . Nie wszystkie marzenia się spełniają , i każdy z nam musi o tym pamiętać . Każdy ma jedno życie i powinien je przeżyć najlepiej jak potrafi . Nigdy się nie poddawać . Czy jednak teza "Czy marzenia się spełniają ?" jest dla mnie błędna ? Nie ! Nie wszystkie marzenia się spełniają .Na sczęście większość z nich się spełnia i dlatego trzeba w to mocno wierzyć . 

Wierzę w to ze moje marzenia się spełnią, Wiele z nich się już spełniło .



A jakie są wasze marzenia ?Dążycie do ich zrealizowania ? Wierzycie , że marzenia się spełniają ? Dajcie znać  :) Buziaki :*

1 komentarz:

SLIDE1

O mnie

Cześć . Nazywam się Gabrysią , postanowiłam założyć bloga :)
Pasjonuje się fotografią , rysunkiem i trochę modą . Bardzo lubię spędzać czas z moja przyjaciółką i słuchać muzyki . Urodziny obchodzę 16 grudnia . A blog powstał 20 października 2015 r .
Mam nadzieję że miło mnie przyjmiecie :)

Bonjour & Welcome

Search This Blog

footer social

Subscribe & Follow