poniedziałek, 30 listopada 2015

The Awsome Food Award

TAG-The Awesome Food Award




Dziś przychodzę do was z dość nietypowym wpisem . Nominację otrzymałam od Andżeliki  z tego bloga . Bardzo za nią dziękuję :* 


Zasady : 
Nominacja do The Awesome Food Award  otrzymywana jest od innego blogera. Należy odpowiedzieć na 10 pytań wymyślonych przez nominującego. Następnie wymyślamy 10 swoich pytań i nominujemy kolejne blogi. Należy poinformować o tym osoby, które nominujemy. Nie możemy nominować osoby, która nas nominowała. 

Przejdźmy do pytań :

1.Ulubiona potrawa ?
Zdecydowanie naleśniki z nutellą i truskawkami <3


2.Potrawa którą już kiedyś jadłaś ale już nigdy więcej nie tkniesz ?
Zdecydowanie małże , fuuu . Tak tak większość osób uwielbia małże ale ja ich po prostu nienawidzę 

3.Ulubione świąteczne jedzenie ? 
Śledzie <3

4.Ulubiony owoc ? 
Arbuz :)

5.Ulubione słodycze ?
Babeczki czekoladowe <3

6.Ulubiona kuchnia ?
Polska , ponieważ próbowałam jeszcze włoskiej , ale nie smakuje mi za wiele rzeczy :)

7.Najdziwniejsza rzecz jaką zjadłaś ? . 
Jak byłam mała zjadłam kawałek kredki :D hahahaha

8.Wolisz samemu robić jedzenie czy je zamawiać ?
Zdecydowanie samemu , ale zależy też czy mam na to czas . 

9.Najlepsza potrawa z dzieciństwa ?
Makaron z truskawkami <3 

10.Gdzie lubisz jeść ? 
W domu ;) 

Nominacje : 

http://zovvka.blogspot.com/
http://mela-pl.blogspot.com/


To tyle na dziś :) Trzymajcie się cieplutko :*

1 komentarz:

SLIDE1

O mnie

Cześć . Nazywam się Gabrysią , postanowiłam założyć bloga :)
Pasjonuje się fotografią , rysunkiem i trochę modą . Bardzo lubię spędzać czas z moja przyjaciółką i słuchać muzyki . Urodziny obchodzę 16 grudnia . A blog powstał 20 października 2015 r .
Mam nadzieję że miło mnie przyjmiecie :)

Bonjour & Welcome

Search This Blog

footer social

Subscribe & Follow